loading...

مرجع رسمی مقالات تخصصی سئو سایت

بازدید : 123
شنبه 1 آذر 1399 زمان : 9:32


چه به بازه 5 دقیقه وب لاگ نویسی کرده باشید یا این که 5 سال در دنیای آنلاین حضور داشته اید، فرق نمیکند؛ کسب درآمد از وب یک کدام از مسائل و موضوعات سئو در مشهد مهمی میباشد که مدام در ذهن اشخاص وجود داشته و خواهد داشت. آیا می بایست از روش گوگل ادسنس درآمدی داشته باشم؟ به هیچ وجه چه گونه میتوانم می‌توانم از Google Adsense درآمد کسب کنم،هنگامی هنوز نمیدانم چه می‌باشد!

گوگل ادسنس (Google Adsense) یکی‌از همه گیرترین طریق ها برای درآمدزایی میباشد. ولی می بایست یک زمینه اساسی را مدام به خیال و خاطر داشته باشید. این پلتفرم نمی تواند نتیجه ها سریعی برای شما مهیا نماید. در واقعیت برای اینکه بتوانید از این طرز کسب درآمد نمایید، بایستی تحمل زمان هنگامی انتظار را داشته باشید. ولی در صورتی‌که این راه به صحت و در طولانی زمان گزینه به کارگیری قرار گیرد میتواند مزایای بسیار متعددی برای شما داشته باشد.

فعلا تارنما های فارسی لهجه و اهل ایران برای کار در گوگل ادسنس با ایرادات تحریم روبرو میباشند.

گوگل ادسنس (GOOGLE ADSENSE) چه چیزی است؟
Google Adsense طرحی میباشد که به وب لاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها اذن می‌دهد با اکران تبلیغات گوگل در تارنما یا این که بلاگ خویش، درآمد زایی داشته باشند. به احتمال زیاد تبلیغات گوگل را در همگی جا مشاهده نموده اید. این تبلیغات در نتیجه ها جستجوی گوگل نیز نمایش داده میشود. اصولا، دو نحوه برای درآمدزایی از روش گوگل ادسنس وجود داراست. این دو طریق عبارتند از:

اکران (Impressions): این مورد بر پایه ی تعداد بازدیدهای انجام یافته از صفحه های یا این که پست هایی میباشد که در آن تبلیغی وجود داراست.
کلیک: این مورد نیز بر طبق تعداد کسانی میباشد که بر روی تبلیغ جانور کلیک کرده اند.
برای اینکه بتوانید کسب درآمد از گوگل ادسنس را تجربه نمائید، حساب منحصر خویش را تولید فرمایید، وارد آن گردید. بعد از آن بایستی کدی که گوگل در اختیارتان میگذارد را در وب لاگ یا این که وب سایت خویش بگنجانید. شما میتوانید ظواهر تبلیغ، جای اکران آن و حتی نوع تبلیغی که می پذیرید را مشخص و معلوم فرمایید. وقتی که به دستکم آستانه 100 دلار رسیدید، گوگل یک محاسبه برایتان ارسال می نماید یا این که درآمد نتیجه ها را به طور سپرده در اکانت بانکی تان قرار می‌دهد.

چه افرادی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس دارای شرایط میباشند؟
در صورتی شما از خدمت وب لاگ دهی بلاگر به کار گیری می‌کنید، میتوانید از تب درآمدزایی (Monetize) برای تهیه و تنظیم و مدیر حساب گوگل ادسنس خویش به کارگیری فرمائید.

چنانچه وب سایت وردپرسی منحصربه‌فرد (روی هاست فردی) دارید، میتوانید وارد وبسایت ادسنس گردید و یک اکانت ساخت و ساز نمایید. درین موقعیت از طرف گوگل کدی اخذ خواهید کرد که میتوانید آن را در هر جایی از تارنما که دوست داشت قرار دهید یا این که از پلاگین های مو جود برای قرار دادن آن به کارگیری نمائید.

درصورتی که از وبسایت های وردپرسی با میزبانی بدون پول استعمال می‌کنید، نمی توانید از گوگل ادسنس برخوردار گردید؛ ولی در صورتی دامنه منحصر به فرد خویش را داشته باشید می‌توانید از WordAds برخوردار گردید. (این مورد نیز نشان میدهد که استعمال از تارنما وردپرسی مخصوص بسیار بهتر از تارنما وردپرسی با میزبانی بدون‌پول میباشد.)

از روش گوگل ادسنس چقدر میتوانم کسب درآمد داشته باشم؟
این پرسش رایجی میباشد که اشخاص از اینجانب میپرسند. به صورت خلاصه، درآمدی که از ادسنس به دست می‌آورید به مورد ها ذیل بستگی خواهد داشت:

مقدار ترافیکی که وبسایت شما اخذ می‌نماید
نوع ترافیک
تعداد تبلیغ کنندگان در حوزه کاری شما
نوع محتوایی که در وبسایت خویش دارید
حالت تبلیغات ادسنس
همان طور که تا قبل از این نیز اشاره کردیم، کسب درآمد از روش گوگل ادسنس به بازه زمانی برهه زمانی متعددی نیاز دارااست. برای مثال خویش اینجانب برای اینکه بتوانم درآمد 2 دلاری داشته باشم حدود 9 ماه چشم به راه ماندم. با اینحال، ماه پیشین از روش گوگل ادسنس درآمد 81 دلاری داشتم. بعضی از اشخاص میتوانند از روش گوگل ادسنس درآمد نیکی داشته باشند. تنها نکته ای که بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که اینکار به بازه زمانی مدت طولانی نیاز دارااست و بایستی شکیبا باشید.

بعضا از تبلیغات نسبت به تبلیغات و اطلاع رسانی های دیگر بها بیشتری به ازای هر کلیک دارا هستند. این زمینه همینطور پایین تاثیر مقدار ترافیک ورودی به وبسایت، کلیدواژه هایی که اشخاص در پی آن می‌باشند، درصد بازدیدکنندگانی که بر روی تبلیغ خاصی کلیک می نمایند قراردارد.

فاکتورهای متعددی بر روی درآمد از روش گوگل ادسنس تاثیر میگذارد البته یک ضابطه کلی دراین باره وجود دارااست و آن هم این میباشد که بلاگ های نو احداث نمی توانند پول و درآمد متعددی از این طرز داشته باشند.

وب لاگ فردی خویش اینجانب حدود 14 ماه پیش راه‌اندازی شده‌است. بعضی از روز ها ابدا کلیکی اخذ نمی کردم. بیشتر اشخاص وقتی که میبینند این طریق در پهنا یک یا این که دو ماه درآمد متعددی برایشان تولید نکرده میباشد طاقت و طاقت خویش را از دست میدهند. خوب در حالتی که در ادامه سیستمی میباشید که بازدهی سریعی داشته باشد بایستی بدانید که گوگل ادسنس برای شما ساخته نشده میباشد.

چه‌طور می اقتدار از روش گوگل ادسنس درآمد بیشتری ساخت؟
در اصل شایسته ترین طریق برای ارتقاء کلیک، ارتقاء ترافیک از روش موتورهای کاوش میباشد. وقتی که اشخاص عملکرد می نمایند مشکلی را حل نمایند، به سمت موتورهای جستجویی همانند گوگل و بینگ می‌روند. در حالتی که شما در تارنما یا این که وب لاگ خویش پستی برای حل این اختلال داشته باشید، به کار گیری از بهینه سازی به شما امداد می نماید مرتبه بهتری برای پست خویش در حاصل کاوش داشته باشید.

اما امروزه کانال جهانی یوتیوب حتی از موتور جستجوی بینگ هم بازدید روزمره بیشتری دارااست. به طبع تبلیغات در یوتیوب را در لحاظ داشته باشید؛ یا این که ویدیوهایی برای رابطه بیشتر با یوزرها تولید فرمایید.

وقتی که اشخاص بر روی پست شما در وب لاگ کلیک می نمایند، ممکن میباشد تبلیغ جانور در آن بتواند جواب مشکلاتشان را ذکر نماید. براین اساس بهینه سازی به گوگل ادسنس نیز امداد می نماید. خوب در‌این وضعیت فیض ای که نتایج می‌گردد کلیک بر روی تبلیغ و ارتقا درآمد شماست.

اذن دهید این زمینه را به یاری یک نمونه آیتم ارزیابی در اختیار بگذاریم. ما در بلاگ خویش نوشته‌ی‌علمی ای را درباره ی 8 کمپین تبلیغاتی مفید نوشته و منتشر کرده ایم. بعداز تکثیر مقاله از بهینه سازی یاری گرفته ایم تا به گوگل بگوییم در وب سایت ما چنین موضوعی وجود داراست.

بعداز چندین وقت، پست ما به هنگام جستجوی عباراتی همانند “کمپین های تبلیغاتی غالب در جمهوری اسلامی ایران” در سکو سوم نتیجه ها گوگل قرار گرفت. ادسنس نیز به خیر و خوبی دانسته که پست جان دار در وبسایت ما مرتبط با چه موضوعی میباشد.

به این ترتیب اشخاصی که پست مارا مطالعه می نمایند تبلیغی را با این تیتر مشاهده خواهند کرد: کمپین های پیروز در جمهوری اسلامی ایران. در صورتی بازدید کننده درپی یافتن جای امن برای اجرای کمپین تبلیغاتی باشد به احتمال زیاد بر روی تبلیغ جان دار کلیک خواهد کرد.

همان گونه که تا قبل از این نیز ذکر کردیم، نرخ به ازای هر کلیک (CTR) به فاکتورهای متعددی بستگی داراست؛ البته نگرانی اینجانب اطمینان نتایج کردن از این قضیه میباشد که اشخاص پستم را میخوانند و پیرو پست های دیگر نمی فرآیند. در شرایطی‌که آنان برای تلاوت مضرات و مخاطرات مراحل لیپوساکشن به تارنما دیگری بروند، به احتمال زیاد بر روی تبلیغ آن وبسایت کلیک خواهند کرد و این ابدا خبر نیکی برای اینجانب وجود ندارد.

چه خدماتی به وسیله گوگل ادسنس ارائه می‌شود؟
گوگل، صاحب ادسنس میباشد.
این مورد بیشترین نصیب از درآمد گوگل را ساخت‌و‌ساز می‌نماید.
تبلیغات ادسنس در وبسایت هایی به اکران در میاید که در اپلیکیشن ادسنس گوگل کمپانی کرده اند (بدین وب سایت ها ناشران ادسنس (Adsense Publishers) می گویند.)
ادسنس پلتفرمی برای ناشران میباشد. برای مثال عده ای که سایتی دارا‌هستند و می‌خواهند تبلیغات گوگل را در وبسایت خویش به اکران بگذارند. سیستمی برای تبلیغ کنندگان که در آن اشخاص میخواهند تولیدات یا این که سرویس ها خویش را در گوگل تبلیغ نمایند گوگل ادوردز اسم داراست.
تبلیغات ادسنس در گوشی و دستگاه های موبایلی نیز به خیر و خوبی نشان داده میشود.
ادسنس با درآمد به ازای کلیک و هزینه به ازای هر کلیک به خیر و خوبی فعالیت می‌نماید. ناشران برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات مو جود در وب سایت میگردد، هزینه ای اخذ می‌نمایند.
اینک، ناشران ادسنس 68 درصد از مخارج کلیک و گوگل 32 درصد از این هزینه ها را اخذ می نماید. این زمینه به‌این معنا میباشد که درصورتی که تبلیغ کننده ای برای هر کلیک بر روی تبلیغش یک دلار پرداخت نماید، ناشران ادسنس حدود 0.68 سنت و گوگل 0.32 سنت از آن را اخذ می نمایند.
هر شخص بالای 18 سالی که سایتی دارااست و طبق وضعیت گوگل ادسنس پیش برود، میتواند درین نرم‌افزار کمپانی نماید.
ادسنس ضوابط رنج دارااست که نباید بوسیله هیچ شخصی نقض خواهد شد. این مسئولیت ناشران ادسنس میباشد که‌این ضوابط را بشناسند و از آن تبعیت نمایند.
ادسنس محصولاتی داراست که برای تبلیغ در وبسایت های دسکتاپی، ویدئوها، بازی ها، نرم‌افزار های موبایلی و بقیه مورد ها مطلوب میباشد.
تبلیغات ادسنس می‌تواند فرمت و اندازه های مختلفی همانند متن یا این که تصویر را داشته باشد.
ناشران ادسنس به صورت ماهانه از گوگل پول اخذ می نمایند.
گوگل ادسنس چه‌طور عمل می نماید؟
خوب هم اکنون که ایده بهتری راجع‌به ادسنس دارید اذن دهید شیوه کارکرد آن را به طور گام به گام توضیح دهیم.

مراحل کاربرد:
یک حساب ادسنس ساخت نمایید:
اولی مرحله ای که بایستی مدنظر داشته باشید رفتن به تارنما http://www.google.com/adsense و ساخت‌و‌ساز یک حساب میباشد. حساب گوگل ادسنس شما مربوط به حساب گوگل تان میباشد.

ادسنس را به وب سایت خویش اضافه فرمایید:
پیش از اینکه گوگل شمارا برای این اپ بپذیرد می بایست اطمینان نتایج کند که وب سایت‌تان همه ضوابط و راهبرد های مو جود را بر آورده می نماید. برای عبور از این مرحله، می بایست کد ادسنس را در تارنما خویش قرار دهید. درین حالت خزندگان گوگل می توانند به محتوای تارنما شما دسترسی داشته باشند.

این مرحله بسیار اساسی میباشد، چون همان طور که در نصیب زیر مشاهده خواهید کرد مواقعی وجود داراست که در آن گوگل اذن به کارگیری از ادسنس را نمی دهد. در حین این مرحله و تا‌زمانیکه به طور کامل پذیرفته گردید، تبلیغات ادسنس برای شما نشان داده نمیشود و به طور پیش فرض نهفته میباشد.

در شرایطی که تارنما شما پذیرفته خواهد شد، تبلیغات نیز استارت به اکران می نمایند و می‌توانید به ازای هر کلیک هزینه ای را اخذ فرمائید. به خیال و خاطر داشته باشید که‌این یک مراحل اصلی میباشد. بعداز اینکه تحت عنوان منتشر کننده ادسنس پذیرفته شدید می‌توانید آن را بر روی هر سایتی که می‌خواهید اجرا فرمایید.

داده ها پرداخت را تهیه فرمائید:
مرحله پایان و پایانی در‌این فرایند، افزودن داده ها پرداخت میباشد تا بتوانید درآمد ادسنس تان را در پایان هر ماه اخذ نمائید. ولی این مبلغ هنگامی که از دست‌کم معیار 100 دلار عبور کردید پرداخت می‌گردد.

لطفا اعتنا داشته باشید که پیش از اخذ هر نوع مبلغی از ادسنس، گوگل نشانی پستی شمارا با ارسال طومار ای که کد تایید در آن قراردارد تایید می نماید. گوگل از این طرز اطمینان نتیجه ها می نماید جزییاتی که شما برای نشانی پستی خویش آماده نموده اید صحت دارد.

چگونگی قرار دادن تبلیغ ادسنس در تارنما
تبلیغات کجا ظواهر میگردند؟
وقتی که تحت عنوان استفاده کننده ادسنس تایید شدید می‌توانید وارد داشبورد خویش گردید و واحد تبلیغاتی جدیدی اضافه نمائید. وقتی که میخواهید واحد تبلیغاتی را ساخت‌و‌ساز فرمائید، اندازه، نوع (تصویر یا این که متن)، استایل و مدل (متن و رنگ کناره) را تعیین خواهید کرد.

در غایت یک کد جاوا اسکریپت به شما داده می‌شود تا در جایی که میخواهید تبلیغ نشان داده خواهد شد وارد کنید. گوگل ممکن میباشد تصمیم بگیرد یک یا این که یک سری تبلیغ را در حالت مهیا گردیده نشان دهد.

به ازای هر ورقه چه تعداد تبلیغ ادسنس را می اقتدار روءیت کرد؟
در هر سایتی، میتوانید تا 3 واحد تبلیغاتی را نشان دهید.

تبلیغ خویش را بایستی کجا قرار دهم؟
ضابطه کلی این میباشد که تبلیغ را جایی قرار دهید که به وسیله بازدید کننده گزینه دقت قرار گیرد، البته فارغ از اینکه مقررات ادسنس یا این که راهنمای کیفیت وبمستران گوگل را نقض نمائید. شما می‌توانید از این ضوابط بی آلایش به کارگیری فرمائید:

یک واحد تبلیغاتی را بالای خط تا در محتوای مهم وب سایت خویش قرار دهید (خیر سایدبار)
یک واحد تبلیغاتی را در سایدبار قرار دهید. 600*160 برای قرار دادن در سایدبار بسیار خوب میباشد.
یک واحد تبلیغاتی را در انتهای کاغذ یا این که نوشته‌ی‌علمی خویش قرار دهید. بهتر میباشد در حیطه محتوای اساسی باشد.
گوگل چه‌گونه تصمیم می‌گیرد چه نوع تبلیغی در تارنما اینجانب اکران داده گردد؟
جواب دادن بدین پرسش زیاد هم معمولی وجود ندارد، چون فاکتورهای متعددی پیش از نشان دادن تبلیغ مدنظر قرار میگیرد. می‌توانید چنین فرض فرمایید که گوگل همت خواهد کرد تبلیغاتی را نشان دهد که به محتوای شما دارای ربط میباشد و برای یوزرها‌تان جذابیتی دارااست.

در مواقعی که بخواهید تبلیغ یا این که گروهی از تبلیغات را مسدود نمایید و جلوی اکران آن را بگیرید می‌توانید در حساب گوگل ادسنس خویش محرمانه به Allow and Block Ads بزنید.

چه گونه اقبال پذیرفته شدن وب سایت به وسیله ادسنس را بیشتر کنیم؟
درصورتی که نگاهی به انجمن ادسنس بیندازید، اشخاص متعددی را میبینید که در باب رد شدن درخواست هایشان شاکی می‌باشند. عوارض رایج رد شدن تارنما به شرح ذیل میباشد:

سایت موردنظر ارشادوراهنمایی های ادسنس را نقض می نماید.
وبسایت محتوای اندکی داراست.
تارنما محتوای اصیلی ندارد.
وبسایت صرفا محتوای تکراری دارااست.
دامنه تازه میباشد.
برای اینکه بتوانید بخت پذیرفته شدن تارنما بوسیله ادسنس را فراتر ببرید بهتر میباشد مقررات معمولی ذیل را دنبال نمائید:
اطمینان نتیجه ها نمایید که وب سایت شما محتوای متعددی داراست و صفحه ها آن به وسیله گوگل ایندکس شده‌است.
مطمئن گردید که محتوای جان دار در وبسایت اصیل و مخصوص میباشد و از دیگر وبسایت ها اسکن نشده میباشد.
اطمینان نتایج فرمایید که صفحه های شما محتوای متنی داراست و فقط در برگیرنده تصویر و ویدیو وجود ندارد.
مطمئن گردید که کد ادسنس آزمایش را در کلیه صفحه ها خویش قرار می دهید. واحد تبلیغاتی بهتر میباشد بالای کاغذ باشد.
در شرایطی‌که قدمت تارنما شما کمتر از 3 ماه میباشد حساب ادسنس ساخت نکنید. برای برخی از کشورها همانند هند و پاکستان بایستی درانتظار بمانید تا قدمت دامنه دست‌کم 6 ماه گردد.
آیا میتوانید به امداد گوگل ادسنس به مواقعی که در ذهن داشتید برسید و از آن درآمد نیکی کسب فرمایید؟
درصورتی که در پی قصه برد وبسایت ها در ادسنس می باشید، می‌توانید عده ای را ملاحظه کنید که توانسته اند از گوگل ادسنس به نیکی به کار گیری نمایند. براین اساس جواب به‌این پرسش مثبت میباشد. شما میتوانید به امداد ادسنس به چیزی که در ذهن داشتید برسید و از آن درآمد خیر کسب نمائید.


چه به بازه 5 دقیقه وب لاگ نویسی کرده باشید یا این که 5 سال در دنیای آنلاین حضور داشته اید، فرق نمیکند؛ کسب درآمد از وب یک کدام از مسائل و موضوعات سئو در مشهد مهمی میباشد که مدام در ذهن اشخاص وجود داشته و خواهد داشت. آیا می بایست از روش گوگل ادسنس درآمدی داشته باشم؟ به هیچ وجه چه گونه میتوانم می‌توانم از Google Adsense درآمد کسب کنم،هنگامی هنوز نمیدانم چه می‌باشد!

گوگل ادسنس (Google Adsense) یکی‌از همه گیرترین طریق ها برای درآمدزایی میباشد. ولی می بایست یک زمینه اساسی را مدام به خیال و خاطر داشته باشید. این پلتفرم نمی تواند نتیجه ها سریعی برای شما مهیا نماید. در واقعیت برای اینکه بتوانید از این طرز کسب درآمد نمایید، بایستی تحمل زمان هنگامی انتظار را داشته باشید. ولی در صورتی‌که این راه به صحت و در طولانی زمان گزینه به کارگیری قرار گیرد میتواند مزایای بسیار متعددی برای شما داشته باشد.

فعلا تارنما های فارسی لهجه و اهل ایران برای کار در گوگل ادسنس با ایرادات تحریم روبرو میباشند.

گوگل ادسنس (GOOGLE ADSENSE) چه چیزی است؟
Google Adsense طرحی میباشد که به وب لاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها اذن می‌دهد با اکران تبلیغات گوگل در تارنما یا این که بلاگ خویش، درآمد زایی داشته باشند. به احتمال زیاد تبلیغات گوگل را در همگی جا مشاهده نموده اید. این تبلیغات در نتیجه ها جستجوی گوگل نیز نمایش داده میشود. اصولا، دو نحوه برای درآمدزایی از روش گوگل ادسنس وجود داراست. این دو طریق عبارتند از:

اکران (Impressions): این مورد بر پایه ی تعداد بازدیدهای انجام یافته از صفحه های یا این که پست هایی میباشد که در آن تبلیغی وجود داراست.
کلیک: این مورد نیز بر طبق تعداد کسانی میباشد که بر روی تبلیغ جانور کلیک کرده اند.
برای اینکه بتوانید کسب درآمد از گوگل ادسنس را تجربه نمائید، حساب منحصر خویش را تولید فرمایید، وارد آن گردید. بعد از آن بایستی کدی که گوگل در اختیارتان میگذارد را در وب لاگ یا این که وب سایت خویش بگنجانید. شما میتوانید ظواهر تبلیغ، جای اکران آن و حتی نوع تبلیغی که می پذیرید را مشخص و معلوم فرمایید. وقتی که به دستکم آستانه 100 دلار رسیدید، گوگل یک محاسبه برایتان ارسال می نماید یا این که درآمد نتیجه ها را به طور سپرده در اکانت بانکی تان قرار می‌دهد.

چه افرادی برای کسب درآمد از گوگل ادسنس دارای شرایط میباشند؟
در صورتی شما از خدمت وب لاگ دهی بلاگر به کار گیری می‌کنید، میتوانید از تب درآمدزایی (Monetize) برای تهیه و تنظیم و مدیر حساب گوگل ادسنس خویش به کارگیری فرمائید.

چنانچه وب سایت وردپرسی منحصربه‌فرد (روی هاست فردی) دارید، میتوانید وارد وبسایت ادسنس گردید و یک اکانت ساخت و ساز نمایید. درین موقعیت از طرف گوگل کدی اخذ خواهید کرد که میتوانید آن را در هر جایی از تارنما که دوست داشت قرار دهید یا این که از پلاگین های مو جود برای قرار دادن آن به کارگیری نمائید.

درصورتی که از وبسایت های وردپرسی با میزبانی بدون پول استعمال می‌کنید، نمی توانید از گوگل ادسنس برخوردار گردید؛ ولی در صورتی دامنه منحصر به فرد خویش را داشته باشید می‌توانید از WordAds برخوردار گردید. (این مورد نیز نشان میدهد که استعمال از تارنما وردپرسی مخصوص بسیار بهتر از تارنما وردپرسی با میزبانی بدون‌پول میباشد.)

از روش گوگل ادسنس چقدر میتوانم کسب درآمد داشته باشم؟
این پرسش رایجی میباشد که اشخاص از اینجانب میپرسند. به صورت خلاصه، درآمدی که از ادسنس به دست می‌آورید به مورد ها ذیل بستگی خواهد داشت:

مقدار ترافیکی که وبسایت شما اخذ می‌نماید
نوع ترافیک
تعداد تبلیغ کنندگان در حوزه کاری شما
نوع محتوایی که در وبسایت خویش دارید
حالت تبلیغات ادسنس
همان طور که تا قبل از این نیز اشاره کردیم، کسب درآمد از روش گوگل ادسنس به بازه زمانی برهه زمانی متعددی نیاز دارااست. برای مثال خویش اینجانب برای اینکه بتوانم درآمد 2 دلاری داشته باشم حدود 9 ماه چشم به راه ماندم. با اینحال، ماه پیشین از روش گوگل ادسنس درآمد 81 دلاری داشتم. بعضی از اشخاص میتوانند از روش گوگل ادسنس درآمد نیکی داشته باشند. تنها نکته ای که بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که اینکار به بازه زمانی مدت طولانی نیاز دارااست و بایستی شکیبا باشید.

بعضا از تبلیغات نسبت به تبلیغات و اطلاع رسانی های دیگر بها بیشتری به ازای هر کلیک دارا هستند. این زمینه همینطور پایین تاثیر مقدار ترافیک ورودی به وبسایت، کلیدواژه هایی که اشخاص در پی آن می‌باشند، درصد بازدیدکنندگانی که بر روی تبلیغ خاصی کلیک می نمایند قراردارد.

فاکتورهای متعددی بر روی درآمد از روش گوگل ادسنس تاثیر میگذارد البته یک ضابطه کلی دراین باره وجود دارااست و آن هم این میباشد که بلاگ های نو احداث نمی توانند پول و درآمد متعددی از این طرز داشته باشند.

وب لاگ فردی خویش اینجانب حدود 14 ماه پیش راه‌اندازی شده‌است. بعضی از روز ها ابدا کلیکی اخذ نمی کردم. بیشتر اشخاص وقتی که میبینند این طریق در پهنا یک یا این که دو ماه درآمد متعددی برایشان تولید نکرده میباشد طاقت و طاقت خویش را از دست میدهند. خوب در حالتی که در ادامه سیستمی میباشید که بازدهی سریعی داشته باشد بایستی بدانید که گوگل ادسنس برای شما ساخته نشده میباشد.

چه‌طور می اقتدار از روش گوگل ادسنس درآمد بیشتری ساخت؟
در اصل شایسته ترین طریق برای ارتقاء کلیک، ارتقاء ترافیک از روش موتورهای کاوش میباشد. وقتی که اشخاص عملکرد می نمایند مشکلی را حل نمایند، به سمت موتورهای جستجویی همانند گوگل و بینگ می‌روند. در حالتی که شما در تارنما یا این که وب لاگ خویش پستی برای حل این اختلال داشته باشید، به کار گیری از بهینه سازی به شما امداد می نماید مرتبه بهتری برای پست خویش در حاصل کاوش داشته باشید.

اما امروزه کانال جهانی یوتیوب حتی از موتور جستجوی بینگ هم بازدید روزمره بیشتری دارااست. به طبع تبلیغات در یوتیوب را در لحاظ داشته باشید؛ یا این که ویدیوهایی برای رابطه بیشتر با یوزرها تولید فرمایید.

وقتی که اشخاص بر روی پست شما در وب لاگ کلیک می نمایند، ممکن میباشد تبلیغ جانور در آن بتواند جواب مشکلاتشان را ذکر نماید. براین اساس بهینه سازی به گوگل ادسنس نیز امداد می نماید. خوب در‌این وضعیت فیض ای که نتایج می‌گردد کلیک بر روی تبلیغ و ارتقا درآمد شماست.

اذن دهید این زمینه را به یاری یک نمونه آیتم ارزیابی در اختیار بگذاریم. ما در بلاگ خویش نوشته‌ی‌علمی ای را درباره ی 8 کمپین تبلیغاتی مفید نوشته و منتشر کرده ایم. بعداز تکثیر مقاله از بهینه سازی یاری گرفته ایم تا به گوگل بگوییم در وب سایت ما چنین موضوعی وجود داراست.

بعداز چندین وقت، پست ما به هنگام جستجوی عباراتی همانند “کمپین های تبلیغاتی غالب در جمهوری اسلامی ایران” در سکو سوم نتیجه ها گوگل قرار گرفت. ادسنس نیز به خیر و خوبی دانسته که پست جان دار در وبسایت ما مرتبط با چه موضوعی میباشد.

به این ترتیب اشخاصی که پست مارا مطالعه می نمایند تبلیغی را با این تیتر مشاهده خواهند کرد: کمپین های پیروز در جمهوری اسلامی ایران. در صورتی بازدید کننده درپی یافتن جای امن برای اجرای کمپین تبلیغاتی باشد به احتمال زیاد بر روی تبلیغ جان دار کلیک خواهد کرد.

همان گونه که تا قبل از این نیز ذکر کردیم، نرخ به ازای هر کلیک (CTR) به فاکتورهای متعددی بستگی داراست؛ البته نگرانی اینجانب اطمینان نتایج کردن از این قضیه میباشد که اشخاص پستم را میخوانند و پیرو پست های دیگر نمی فرآیند. در شرایطی‌که آنان برای تلاوت مضرات و مخاطرات مراحل لیپوساکشن به تارنما دیگری بروند، به احتمال زیاد بر روی تبلیغ آن وبسایت کلیک خواهند کرد و این ابدا خبر نیکی برای اینجانب وجود ندارد.

چه خدماتی به وسیله گوگل ادسنس ارائه می‌شود؟
گوگل، صاحب ادسنس میباشد.
این مورد بیشترین نصیب از درآمد گوگل را ساخت‌و‌ساز می‌نماید.
تبلیغات ادسنس در وبسایت هایی به اکران در میاید که در اپلیکیشن ادسنس گوگل کمپانی کرده اند (بدین وب سایت ها ناشران ادسنس (Adsense Publishers) می گویند.)
ادسنس پلتفرمی برای ناشران میباشد. برای مثال عده ای که سایتی دارا‌هستند و می‌خواهند تبلیغات گوگل را در وبسایت خویش به اکران بگذارند. سیستمی برای تبلیغ کنندگان که در آن اشخاص میخواهند تولیدات یا این که سرویس ها خویش را در گوگل تبلیغ نمایند گوگل ادوردز اسم داراست.
تبلیغات ادسنس در گوشی و دستگاه های موبایلی نیز به خیر و خوبی نشان داده میشود.
ادسنس با درآمد به ازای کلیک و هزینه به ازای هر کلیک به خیر و خوبی فعالیت می‌نماید. ناشران برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات مو جود در وب سایت میگردد، هزینه ای اخذ می‌نمایند.
اینک، ناشران ادسنس 68 درصد از مخارج کلیک و گوگل 32 درصد از این هزینه ها را اخذ می نماید. این زمینه به‌این معنا میباشد که درصورتی که تبلیغ کننده ای برای هر کلیک بر روی تبلیغش یک دلار پرداخت نماید، ناشران ادسنس حدود 0.68 سنت و گوگل 0.32 سنت از آن را اخذ می نمایند.
هر شخص بالای 18 سالی که سایتی دارااست و طبق وضعیت گوگل ادسنس پیش برود، میتواند درین نرم‌افزار کمپانی نماید.
ادسنس ضوابط رنج دارااست که نباید بوسیله هیچ شخصی نقض خواهد شد. این مسئولیت ناشران ادسنس میباشد که‌این ضوابط را بشناسند و از آن تبعیت نمایند.
ادسنس محصولاتی داراست که برای تبلیغ در وبسایت های دسکتاپی، ویدئوها، بازی ها، نرم‌افزار های موبایلی و بقیه مورد ها مطلوب میباشد.
تبلیغات ادسنس می‌تواند فرمت و اندازه های مختلفی همانند متن یا این که تصویر را داشته باشد.
ناشران ادسنس به صورت ماهانه از گوگل پول اخذ می نمایند.
گوگل ادسنس چه‌طور عمل می نماید؟
خوب هم اکنون که ایده بهتری راجع‌به ادسنس دارید اذن دهید شیوه کارکرد آن را به طور گام به گام توضیح دهیم.

مراحل کاربرد:
یک حساب ادسنس ساخت نمایید:
اولی مرحله ای که بایستی مدنظر داشته باشید رفتن به تارنما http://www.google.com/adsense و ساخت‌و‌ساز یک حساب میباشد. حساب گوگل ادسنس شما مربوط به حساب گوگل تان میباشد.

ادسنس را به وب سایت خویش اضافه فرمایید:
پیش از اینکه گوگل شمارا برای این اپ بپذیرد می بایست اطمینان نتایج کند که وب سایت‌تان همه ضوابط و راهبرد های مو جود را بر آورده می نماید. برای عبور از این مرحله، می بایست کد ادسنس را در تارنما خویش قرار دهید. درین حالت خزندگان گوگل می توانند به محتوای تارنما شما دسترسی داشته باشند.

این مرحله بسیار اساسی میباشد، چون همان طور که در نصیب زیر مشاهده خواهید کرد مواقعی وجود داراست که در آن گوگل اذن به کارگیری از ادسنس را نمی دهد. در حین این مرحله و تا‌زمانیکه به طور کامل پذیرفته گردید، تبلیغات ادسنس برای شما نشان داده نمیشود و به طور پیش فرض نهفته میباشد.

در شرایطی که تارنما شما پذیرفته خواهد شد، تبلیغات نیز استارت به اکران می نمایند و می‌توانید به ازای هر کلیک هزینه ای را اخذ فرمائید. به خیال و خاطر داشته باشید که‌این یک مراحل اصلی میباشد. بعداز اینکه تحت عنوان منتشر کننده ادسنس پذیرفته شدید می‌توانید آن را بر روی هر سایتی که می‌خواهید اجرا فرمایید.

داده ها پرداخت را تهیه فرمائید:
مرحله پایان و پایانی در‌این فرایند، افزودن داده ها پرداخت میباشد تا بتوانید درآمد ادسنس تان را در پایان هر ماه اخذ نمائید. ولی این مبلغ هنگامی که از دست‌کم معیار 100 دلار عبور کردید پرداخت می‌گردد.

لطفا اعتنا داشته باشید که پیش از اخذ هر نوع مبلغی از ادسنس، گوگل نشانی پستی شمارا با ارسال طومار ای که کد تایید در آن قراردارد تایید می نماید. گوگل از این طرز اطمینان نتیجه ها می نماید جزییاتی که شما برای نشانی پستی خویش آماده نموده اید صحت دارد.

چگونگی قرار دادن تبلیغ ادسنس در تارنما
تبلیغات کجا ظواهر میگردند؟
وقتی که تحت عنوان استفاده کننده ادسنس تایید شدید می‌توانید وارد داشبورد خویش گردید و واحد تبلیغاتی جدیدی اضافه نمائید. وقتی که میخواهید واحد تبلیغاتی را ساخت‌و‌ساز فرمائید، اندازه، نوع (تصویر یا این که متن)، استایل و مدل (متن و رنگ کناره) را تعیین خواهید کرد.

در غایت یک کد جاوا اسکریپت به شما داده می‌شود تا در جایی که میخواهید تبلیغ نشان داده خواهد شد وارد کنید. گوگل ممکن میباشد تصمیم بگیرد یک یا این که یک سری تبلیغ را در حالت مهیا گردیده نشان دهد.

به ازای هر ورقه چه تعداد تبلیغ ادسنس را می اقتدار روءیت کرد؟
در هر سایتی، میتوانید تا 3 واحد تبلیغاتی را نشان دهید.

تبلیغ خویش را بایستی کجا قرار دهم؟
ضابطه کلی این میباشد که تبلیغ را جایی قرار دهید که به وسیله بازدید کننده گزینه دقت قرار گیرد، البته فارغ از اینکه مقررات ادسنس یا این که راهنمای کیفیت وبمستران گوگل را نقض نمائید. شما می‌توانید از این ضوابط بی آلایش به کارگیری فرمائید:

یک واحد تبلیغاتی را بالای خط تا در محتوای مهم وب سایت خویش قرار دهید (خیر سایدبار)
یک واحد تبلیغاتی را در سایدبار قرار دهید. 600*160 برای قرار دادن در سایدبار بسیار خوب میباشد.
یک واحد تبلیغاتی را در انتهای کاغذ یا این که نوشته‌ی‌علمی خویش قرار دهید. بهتر میباشد در حیطه محتوای اساسی باشد.
گوگل چه‌گونه تصمیم می‌گیرد چه نوع تبلیغی در تارنما اینجانب اکران داده گردد؟
جواب دادن بدین پرسش زیاد هم معمولی وجود ندارد، چون فاکتورهای متعددی پیش از نشان دادن تبلیغ مدنظر قرار میگیرد. می‌توانید چنین فرض فرمایید که گوگل همت خواهد کرد تبلیغاتی را نشان دهد که به محتوای شما دارای ربط میباشد و برای یوزرها‌تان جذابیتی دارااست.

در مواقعی که بخواهید تبلیغ یا این که گروهی از تبلیغات را مسدود نمایید و جلوی اکران آن را بگیرید می‌توانید در حساب گوگل ادسنس خویش محرمانه به Allow and Block Ads بزنید.

چه گونه اقبال پذیرفته شدن وب سایت به وسیله ادسنس را بیشتر کنیم؟
درصورتی که نگاهی به انجمن ادسنس بیندازید، اشخاص متعددی را میبینید که در باب رد شدن درخواست هایشان شاکی می‌باشند. عوارض رایج رد شدن تارنما به شرح ذیل میباشد:

سایت موردنظر ارشادوراهنمایی های ادسنس را نقض می نماید.
وبسایت محتوای اندکی داراست.
تارنما محتوای اصیلی ندارد.
وبسایت صرفا محتوای تکراری دارااست.
دامنه تازه میباشد.
برای اینکه بتوانید بخت پذیرفته شدن تارنما بوسیله ادسنس را فراتر ببرید بهتر میباشد مقررات معمولی ذیل را دنبال نمائید:
اطمینان نتیجه ها نمایید که وب سایت شما محتوای متعددی داراست و صفحه ها آن به وسیله گوگل ایندکس شده‌است.
مطمئن گردید که محتوای جان دار در وبسایت اصیل و مخصوص میباشد و از دیگر وبسایت ها اسکن نشده میباشد.
اطمینان نتایج فرمایید که صفحه های شما محتوای متنی داراست و فقط در برگیرنده تصویر و ویدیو وجود ندارد.
مطمئن گردید که کد ادسنس آزمایش را در کلیه صفحه ها خویش قرار می دهید. واحد تبلیغاتی بهتر میباشد بالای کاغذ باشد.
در شرایطی‌که قدمت تارنما شما کمتر از 3 ماه میباشد حساب ادسنس ساخت نکنید. برای برخی از کشورها همانند هند و پاکستان بایستی درانتظار بمانید تا قدمت دامنه دست‌کم 6 ماه گردد.
آیا میتوانید به امداد گوگل ادسنس به مواقعی که در ذهن داشتید برسید و از آن درآمد نیکی کسب فرمایید؟
درصورتی که در پی قصه برد وبسایت ها در ادسنس می باشید، می‌توانید عده ای را ملاحظه کنید که توانسته اند از گوگل ادسنس به نیکی به کار گیری نمایند. براین اساس جواب به‌این پرسش مثبت میباشد. شما میتوانید به امداد ادسنس به چیزی که در ذهن داشتید برسید و از آن درآمد خیر کسب نمائید.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 8865
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی